197809
۱۳ اسفند ۱۳۹۷

دومین گردهمایی کودکان و نوجوانان آب بان زنجان برگزار می‌شود

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: دومین گردهمایی اعضای باشگاه کودک و نوجوان زنجان با محوریت ضرورت حفاظت از منابع آبی کشور در ۱۳ اسفند ماه همزمان با روز ملی آب برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، صمدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: دومین گردهمایی اعضای باشگاه کودک و نوجوان زنجان با محوریت ضرورت حفاظت از منابع آبی کشور در ۱۳ اسفند ماه همزمان با روز ملی آب برگزار خواهد شد.

وی افزود: این گردهمایی با هدف توجه دادن کودکان و نوجوانان به مساله کمبودآب و خشکسالی حاکم بر کشور و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب برگزار خواهد شد.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گفت: با توجه به این که طی سال‌های اخیر به علت مصرف نادرست و برداشت بی رویه از سفره‌های زیرزمینی، ذخایر آبی کشور با کمبود مواجه شده و همین امر رشد و بالندگی بخش کشاورزی و به تبع آن تامین و تضمین امنیت غذایی کشور را با چالش مواجه نموده است، بانک کشاورزی به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه کشاورزی در جهت آموزش نسل آینده برای مصرف بهینه آب، از چند سال اخیر اقدام به برگزاری طرح آب بان نموده است و با حضور در مدارس و آموزشگاه‌ها روش صحیح مصرف آب را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.

 

صمدی در ادامه خاطر نشان کرد: در این طرح کودکان و نوجوانان رده سنی ۵ تا ۱۵ سال به عنوان جامعه هدف بوده و آموزش‌های مرتبط با مصرف بهینه آب و نگهداری از منابع آبی کشور به این قشر از کودکان ارائه می‌گردد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار