19391
۱۴ تیر ۱۳۹۶

افتتاح دو باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در شهر اهرم

به گزارش کودک پرس ، طی مراسمی که امروز در محل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اهرم برگزار شد، دو باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان به نام های ” سفیران دانش ” و ” همخوانان کوچک “در این کانون راه اندازی شد. عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در این رابطه […]

به گزارش کودک پرس ، طی مراسمی که امروز در محل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اهرم برگزار شد، دو باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان به نام های ” سفیران دانش ” و ” همخوانان کوچک “در این کانون راه اندازی شد.

عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در این رابطه گفت: با توجه به انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران، نهادهای فرهنگی در جهت اجرایی کردن طرح های مرتبط با کتاب وظیفه سنگینی دارند و در این مسیر ارشاد تنگستان تاکنون اقدام به تشکیل و راه اندازی ٤٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در این شهرستان نموده است که این باشگاه ها می توانند نقش ارزنده ای در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین سنین پایه ایفا نماید.

وی افزود: در همین راستا دو باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان به نام های ” سفیران دانش ” و ” همخوانان کوچک ” با مدیریت و مربی گری لیلا حسن عالی در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اهرم افتتاح شد که آشنایی با محیط کتابخانه و کتابفروشی، نقد کتاب، نامه نگاری به نویسنده کتاب، پخش فیلم کوتاه و معرفی کتاب از مهمترین مزایای این باشگاه ها هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان از همکاری زهرا میرزایی خواه مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اهرم در جهت راه اندازی این باشگاه قدردانی نمود.

لیلا حسن عالی مربی باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان ” سفیران دانش ” و ” همخوانان کوچک ” نیز در این رابطه گفت: در پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان تاثیر به سزایی دارد و امیدوارم والدین نیز با تشویق فرزندان خود جهت حضور در این باشگاه ها به سهم خود به گسترش فرهنگ مطالعه کمک نمایند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار