193219
۲۷ دی ۱۳۹۷

اجراهای کودکانه گامی به سوی ترویج فرهنگ مطالعه در کودکان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: اجراهای کودکانه بخش جنبی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان، تصویر زیبایی از کتاب را در ذهن کودک می سازند.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: اجراهای کودکانه بخش جنبی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان، تصویر زیبایی از کتاب را در ذهن کودک می سازند

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ۲۵ دی در چهارمین روز از ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان، در سالن همایش های بخشی جنبی این نمایشگاه، برنامه ای شاد و موزیکال  ویژه نونهالان اجرا شد.
حسین اسحاقی دیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ضمن بازدید از روند اجرای نمایش کودکانه در بخش جنبی این نمایشگاه، گفت: اجراهای کودکانه در مجاورت نمایشگاه کتاب می تواند تصویر زیبایی از کتاب را در ذهن کودک بسازد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب، اضافه کرد: بنابراین کودک با کتاب آشنا و مأنوس می شود.
گفتنی است؛ این نمایش کودکانه برای دومین بار توسط هنرمندان گروه بیان از شهرستان کهنوج در بخش فعالیت های جنبی  نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان اجرا شد.
این نمایش کودکانه موزیکال با شعار به کودکانمان نیکی بیاموزیم اجرا شد و کودکان را تشویق به کتابخوانی می کند.
و در پایان این اجرای کودکانه، به نونهالان مهدکودک هایی که در این برنامه حضور داشتند از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، دفترچه نقاشی اهداء شد.
منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار