193083
۲۶ دی ۱۳۹۷

“جشن کتاب بم” با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

با حضور علی اصغر سیدآبادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مسوولان شهرستان بم و اعضای باشگاه‌های کتابخوانی، جشن کتاب در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ستان بم برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، علی اصغر سیدآبادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم به نقش باشگاههای کتاب در توسعه فرهنگی اشاره کرد و با زبان کودکانه با حضار – که عموما از اعضای باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان بودند – گفت و گو کرد .

اعظم جوشایی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم نیز در این برنامه گفت:مشارکت مردم در تحقق بم به عنوان پایتخت کتاب ایران بسیار مهم است و امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه های مشارکتی با همکاری متولیان کتاب و با حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر بم گامهای موثری برداریم چرا که بم به دستیابی عنوان پایتخت کتاب ایران در حوزه کتاب بسیار نزدیک است.

 

وی ضمن برشمردن مزایای طرح باشگاههای کتابخوانی در بم به تحقق آن در توسعه فرهنگ شهروندی و زندگی موفقیت آمیز برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: تحقق باشگاههای کتابخوانی ضرورتی است که جز با همکاری آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و به حمد الهی در سال جاری با همکاری خوبی که صورت پذیرفت تعداد زیادی از دانش آموزان توانستند از این طرح استفاده نمایند.

 در ادامه کتاب های چاپ شده علی اصغر سیدآبادی با امضا وی به قید قرعه بین کودکان و نوجوانان باشگاههای کتابخوانی بم اهدا شد.

 

اجرای موسیقی شاد،تقدیر از مروجان کتاب و قصه گویی کودکان از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار