موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
188951
۲۴ آذر ۱۳۹۷

برنامه‌های دومین روز جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان

برنامه‌های دومین روز برگزاری جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان اعلام شد.

به گزارش کودک پرس ، دبیر این جشنواره گفت: در بخش بین الملل این جشنواره نشست بررسی ادبیات کودک و نوجوان چین با حضور خانم سان یو ساعت18 در هتل نگارستان کاشان، همچنین کارگاه های عروسک سازی و عروسک گردانی، رمان نویسی نوجوانان، نشست پیش درآمدی بر مصوسازی کتاب کودک با حضور نسیم یاقوتی، حمیدرضا شاه آبادی و حمید صادقی در تماشاخانه نصر و خانه تاریخی کاج برگزار می شود.
اکبر رضوانیان افزود: برگزاری تور گردشگری تاسیسات آب ویژه مهمانان، نویسندگان و تصویرگران، دیدار و گفتگو با نویسندگان انجمن کودک و نوجوان و جشن امضا کتاب کشتی در کویر با حضور مصطفی رحماندوست از دیگر برنامه های دومین روز از جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان است.
وی گفت: افتتاح دو نمایشگاه تصویرگری در بخش ملی و بین الملل، رونمایی از کتاب «کاشان دارد از تشنگی می میرد»، برگزاری دو کارگاه داستان نویسی کودک و قصه گویی و بازی خلاق و دیدار و گفتگو با نویسندگان انجمن کودک و نوجوان از برنامه های نخستین روز این جشنواره بود.

نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با اجرای بیش از صد برنامه با حضور نویسندگان کتاب کودک و نوجوان تا 25 آذر درکاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران ادامه دارد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار