موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
18762
۰۴ تیر ۱۳۹۶
رونمایی از پوستر نخستین فیلم سینمایی رزمی کمدی ایرانی؛

فیلمی که بخشی از درآمدش صرف توسعه بیمارستان کودکان می‌شود

آئین رونمایی پوستر فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» پیش از ظهر امروز در برگزار شد، این فیلم که قرار است هفته آینده در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اکران شود بخشی از درآمد فروش بلیت خود را به توسعه این بیمارستان اختصاص داده است.

به گزارش کودک پرس، حسین قناعت پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی پوستر فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین اظهار داشت: این فیلم اولین فیلم کمدی رزمی است که گوشه چشمه به تولید ملی دارد.

کارگردان فیلم قهرمانان کوچک ادامه داد: در زمان نوشتن فیلم‌نامه به اصفهان آمدم یکی از مسؤولان استان از بیکاری بسیاری گفت و این که کودکی به دلیل بیکاری پدرش بیمه نبوده و برای درمان مشکل دارد؛ همین موضوع انگیزه‌ای شد برای ساخت فیلم قهرمانان کوچک.

آریا عبدی ایده پرداز این فیلم در ادامه این برنامه با اشاره به تلخ بودن فیلم‌هایی که با پیام کمک‌رسانی ساخته شده‌اند، تصریح کرد: این فیلم می‌خواهد بدون ناراحت کردن مخاطب، کمک کردن و نوع‌دوستی را ترویج دهد.

وی با بیان این که ابراز داشت: کالاهایی داریم که توانایی رقابت با محصولات خارجی دارند اما مردم ما سهواً و به دلیل عدم اطلاع همچنان از محصولات خارجی استفاده می‌کنند.

این فعال سینما با تأکید بر این که پیام فیلم قهرمانان کوچک استفاده از تولید داخلی است گفت: کل این فیلم همین پیام را دارد که اگر کالای ایرانی نخریم پدرمان بیکار می‌شود.

وی عنوان کرد: تأکید ما این بود که کار شعاری نشود، 13 بازیگر از بهترین‌های طنز سینمای کشور در این فیلم حضور دارند و برای جذابیت بیشتر از قهرمان المپیک استفاده شده است.

عبدی در پایان خاطر نشان کرد: پیوند خوردن فیلم قهرمانان کوچک با این بیمارستان و این که قرار شده بخشی از فروش بلیت آن برای توسعه بیمارستان کودکان امام حسین اصفهان مصرف شود را افتخاری برای خودم می‌دانم.

آئین رونمایی پوستر فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» پیش از ظهر امروز در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین برگزار شد، این فیلم که قرار است هفته آینده در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اکران شود بخشی از درآمد فروش بلیت خود را به توسعه این بیمارستان اختصاص داده است.

منبع : فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار