187277
۱۱ آذر ۱۳۹۷
رئیس پلیس راهور استان سمنان:

بی‌توجهی راننده پراید در سمنان حادثه آفرید/ کودک دو ساله جان باخت

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از برخورد سواری پراید با دختربچه دوساله در خیابان شهید باهنر سمنان و مرگ وی خبر داد و گفت: علت این حادثه بی‌توجهی راننده پراید به جلو است.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ موسی بزرگی ضمن بیان اینکه برخورد سواری پراید با سارینای دو و نیم ساله در خیابان شهید باهنر سمنان منجر به مرگ این دختر بچه شد، ابراز داشت: این تصادف ساعت ۲۱:۱۶ اتفاق افتاد که متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند و این کودک امروز جان باخت.

وی علت وقوع این فقره سانحه جرحی منجر به فوت را بی‌توجهی راننده پراید به جلو عنوان کرد و افزود: رعایت سرعت مطمئن در معابر درون‌شهری می‌تواند از بروز این حوادث تلخ پیشگیری کند لذا توصیه می‌شود رانندگان این موارد را به‌دقت رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان بابیان اینکه شب قبل از آن نیز برخورد خودروی سواری با دو دانشجوی دانشگاه سمنان منجر به مرگ آن‌ها شد، ابراز داشت: تلاش پلیس برای یافتن راننده متخلف متواری همچنان ادامه دارد و به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

 

بزرگی اضافه کرد: مهم‌ترین عوامل پیشگیری از تصادفات، رعایت قانون و مقررات در معابر شهری است که امیدواریم با رعایت آن شاهد کاهش این حوادث تلخ و جبران ناپذیر باشیم.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار