موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17804
۱۸ خرداد ۱۳۹۶

موضوع این قسمت کتاب «قوز بالا قوز» چیست؟

کتاب قوز بالا قوز از مجموعه دفترچه خاطرات یک بی عرضه عنوان اثری از از« جیف کنی» با ترجمه«کهزاد باصری» برای مخاطب کودک و نوجوان می باشد که نشر ماهی آن را چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

به گزارش کودک پرس، دفترچه‌خاطرات یک بی‌عرضه مجموعه‌ای طنز است که جف کینی آن را برای کودکان و نوجوانان نوشته و تصویرگری کرده است. داستان‌های این مجموعه یادداشت‌های روزانه‌ی پسربچه‌ای به نام گریگوری هفلی است که آن‌ها را به صورت دستنویس و همراه با طرح‌هایی ساده در دفترچه‌خاطراتش ثبت کرده است. این مجموعه نخستین بار در سال ۲۰۰۴ به صورت آنلاین منتشر شد و توجه مخاطبان و منتقدان را برانگیخت. سپس نسخه‌ی کاغذی آن در آوریل ۲۰۰۷ چاپ شد و در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز قرار گرفت. از آن پس تقریباً هر سال یک جلد از این مجموعه منتشر شده است.

قوزبالاقوز دهمین جلد از مجموعه‌ی دفترچه‌خاطرات یک بی‌عرضه است. ماجراهای این قسمت درباره‌ی دوستی اجباری گریگوری با مدوکس سلسام (پسر همسایه)، مهمانی هالووین و ساخت فیلم «حمله‌ی خزندگان آدمخوار» است.

  در پشت جلد این اثر می خوانیم:« وقتی همه کرم ها را خوردند باز هم می خواستند ، این دفعه به خانه حمله کردند ، من و رولی زیر میز آشپزخانه مثل بید می لرزیدیم.

 به رولی گفتم غازها وحشی از از آد ها نمی ترسند ولی…»

کتاب قوز بالا قوز از مجموعه دفترچه خاطرات یک بی عرضه عنوان اثری از از« جیف کنی» برای مخاطب کودک و نوجوان می باشد که نشر ماهی آن را  در 208 صفحه چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

منبع :  شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "موضوع این قسمت کتاب «قوز بالا قوز» چیست؟"

قوزبالا قوز

آخرین اخبار