موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17588
۱۱ خرداد ۱۳۹۶

ارسال نخستین بسته کتاب کودک در سال 96 به کتابخانه‌های کشور

مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به جزئیات بسته جدید بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌ها گفت: در این مرحله، در مجموع 103 هزار و 976 نسخه کتاب ارسال‌ شده که میانگین هر بسته 157 نسخه است.

به گزارش کودک پرس، سید باقر میرعبداللهی با اشاره به اهتمام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به تأمین منابع حوزه کودک و نوجوان ادامه داد: یکی از سیاست‌های بلندمدت و راهبردی حوزه کودک و نوجوان، توجه به منابع مورد نیاز این گروه است که به‌ شکلی جدی در اداره کل تأمین منابع نهاد کتابخانه ‌های عمومی کشور پیگیری می‌شود.
وی افزود: توجه به گروه سنی کودک و نوجوان در راستای اهمیت ابعاد عمومی کتاب و کتابخوانی و پرهیز از نخبه‌گرایی بی‌هدف، ضروری به نظر می‌رسد، بر این اساس، اداره کل منابع نهاد با تمرکز بر تأمین انواع محصولات فرهنگی در کنار کتاب، بزودی بسته‌های جدید و متنوعی را به کتابخانه‌های عمومی کشور، ارسال خواهد کرد.
مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به جزئیات بسته جدید بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌ها گفت: به همت همکاران اداره کل منابع در مجموع 660 بسته برای بخش کودک و نوجوان، آماده‌ و از ابتدای خرداد ماه به کتابخانه‌های روستایی و سیار ارسال شده است.
وی با اشاره به آغاز ارسال این بسته، همزمان با ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این مرحله، در مجموع 103 هزار و 976 نسخه کتاب ارسال‌ شده که میانگین هر بسته 157 نسخه است.
کتاب‌های ارسالی در این مرحله، اهدایی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار