174050
۱۲ شهریور ۱۳۹۷

آغاز سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان در استان گلستان

سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان در استان گلستان از ۱۰ شهریور در پردیس سینمایی کاپری گرگان آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، اکران فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در استان گلستان از عصر 10 شهریور به مدت ۵ روز در پردیس سینمایی کاپری گرگان آغاز شد.

در نخستین روز این جشنواره (10 شهریور)، فیلم شازده کوچولو در ساعت 17 و ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی در ساعت 19 اکران می شوند.

در روز یکشنبه (11 شهریور) نیز فیلم های اردک لی به کارگردانی بهروز قریب پور و مرغ فلفلی به کارگردانی آرتیوم لوکیچف، در روز دوشنبه (12 شهریور) فیلم های لکنت به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و سوم شخص غایب به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد به نمایش گذاشته می شوند.

در روز سه شنبه (13 شهریور) فیلم های آهوی پیشونی سفید 2 به کارگردانی سیدجواد هاشمی و قهرمان کوچک به کارگردانی نیکولاس بری و در روز چهارشنبه (14 شهریور) فیلم های پرنسس طلسم شده به کارگردانی آرتیوم لوکیچوف و آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر اکران می شوند.

گفتنی است، سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در استان گلستان از سوی پردیس سینمایی کاپری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار می شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار