173983
۱۱ شهریور ۱۳۹۷

برنامه دومین روز جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد

در دومین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد ۲ فیلم از سینمای ایران و قرقیزستان در مجموعه پردیس سینمایی گلشن به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مشهد مجموعه‌ای از فیلم‌های بخش مسابقه بین الملل در مجموعه سینمایی گلشن مشهد از کشورهای ایران و قرقیزستان به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان روز یکشنبه 11 شهریور ماه از ساعت 18 در مجموعه سینمایی گلشن دومین روز خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

در دومین روز اکران سالن سینمایی خیام در پردیس سینمایی گلشن از سانس 18 فیلم “اردک لی” ساخته بهروز غریب‌پور و از سانس 20 فیلم “مرغ فلفلی” ساخته آرتیوم لوکیچف از کشور قرقیزستان را اکران خواهد کرد.

«اردک لی»، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز غریب‌پور و تهیه‌کنندگی علی حضرتی است و بازیگرانی چون هنگامه قاضیانی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی و بیش از 200 بازیگر کودک و نوجوان در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم، چهارمین فیلمنامه بهروز غریب‌پور و سومین فیلمی است که کارگردانی می‌کند. همچنین، بیژن سلیم‌خانی دستیاری کارگردان و برنامه‌ریزی، عماد خدابخش تدوین، محسن ملکی طراحی گریم و نیما شهریاری مدیریت تولید را بر عهده دارند.

نقش اصلی این فیلم را یک کودک آذری زبان اهل مراغه ایفا می‌کند. «اردک لی» نام دانش‌آموزی است که به دلیل مهاجرت پدر و مادر خود از شهرستان به تهران در دوره محمدرضاشاه، گرفتار یک نام غیر متعارف می‌شود.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار