173453
۰۷ شهریور ۱۳۹۷

کودکان و نوجوانان خوزستانی تماشاگر فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان

کودکان و نوجوانان خوزستانی فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را در اهواز تماشا می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت : براساس همکاری کانون و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، اعضای کانون فیلم های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما بهمن اهواز تماشا می کنند.
وحید کیانی با بیان اینکه در روز نخست اکران فیلم های وای آمپول ساعت 19 و قهرمان کوچک (بلژیک) در ساعت 21 روز شنبه دهم شهریور ماه به نمایش در می آید افزود : در دومین روز این جشنواره فیلم آهوی پیشونی سفید و لالا کن به ترتیب در ساعت های 19 و 21 روز یک شنبه یازدهم شهریور اکران می‌شوند.

وی ادامه داد : در روز سوم جشنواره نیز فیلم‌های سیمین و پرنسس طلسم شده (روسیه) در ساعت های 19 و 21 روز دوشنبه دوازدهم شهریور ماه و در روز چهارم فیلم های سوم شخص غایب و تپلی در ساعت های 19 و 21 روز یک شنبه سیزدهم شهریور ماه به نمایش درمی آید.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به اینکه در بخش جنبی این جشنواره مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با برپایی کارگاه‌های مختلف هنری حضور فعال خواهد داشت گفت : در مراسم پایانی این جشنواره که روز 14 شهریور برگزار می‌شود 2 فیلم ال کلاسیکو (ایتالیا) و دوج اکران خواهند شد.

 

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از هشت تا ۱۴ شهریور ماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار