موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
172920
۰۵ شهریور ۱۳۹۷
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

«اردوها» بهترین بستر جهت آماده کردن دانش‌آموزان برای زندگی لذت بخش است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، اردوها را بهترین مسیر و بستر برای آماده کردن دانش‌آموزان برای یک زندگی لذت بخش دانست.

به گزارش کودک پرس ، آیین افتتاحیه اردوی ملی پیشتازان دختر با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل زنان وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد.

علیرضا کاظمی معاون  پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، برگزاری این دوره از اردوهای ملی، دانش‌آموزان حاضر در این اردو را نمونه و الگو در تمام زمینه‌ها دانست و خطاب به دانش‌‌آموزان اظهار کرد: به شما تبریک می‌گویم در کنار تلاش مجدانه برای تحصیل علم، در یک عرصه اجتماعی ارزشمند حضور پیدا کردید و می‌توانید برای خود، دیگران، مدرسه و جامعه موثر باشید.

وی ادامه داد: یقینا آنچه امروزه به آن نیاز داریم، مهارت‌هایی است که می‌تواند ما را برای یک زندگی سعادتمند آماده کند و این مهارت‌ها را در جایی جز اردو، اردوگاه‌ها و کار تیمی و گروهی فرا نمیگیریم.

 

کاظمی افزود: شما دانش‌آموزان خودباوری، اعتماد به نفس، دوستی و معنویت، تدین و رفتارهای قانون مند را در این اردوها تمرین می‌کنید همچنین خلاقیت و تفکر را در کنار مهارت‌های تشکیلاتی یاد می گیرید.

وی این اردوها را بهترین مسیر و بستر برای آماده کردن دانش‌آموزان برای یک زندگی لذت بخش دانست و گفت: شور، نشاط و شادی شما دانش‌آموزان برای ما نیز شعف آفرین و لذت بخش است؛ ایجاد روحیه امید یکی از مهم ترین دستاوردهای اردوهای سازمان به حساب می آید.

 

رئیس سازمان دانش اموزی ادامه داد: امروز جامعه دختران و زنان به این اردوها بیشتر از پسران نیاز دارند و آینده جامعه ما از آن شماست؛ شما مدیران آینده ما و رهبران خانواده هستید که نسل پویا و خلاق تری را تربیت می‌کنید.

وی اظهار کرد: باید برنامه‌های بیشتری برای دختران و بانوان داشته باشیم. امیدوار هستیم که با حضور در برنامه های کارگاهی، علمی و تفریحی با انرژی مثبت‌تر و بیشتری در خانواده، مدرسه و جامعه منشأ انتشار بسیاری از این رفتارهای ارزشمند و فضایل اخلاقی باشید.

 

کاظمی افزود: ما نیاز به شهروندان خوب، هوشمند و قانون مند داریم و باید این برنامه ها بیشتر اجرا شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار