172789
۰۴ شهریور ۱۳۹۷

تجمع اعتراض‌آمیز به مرگ دختر نوجوان یزدی مقابل بیمارستان افشار+ تصویر

جمعی از اعضای خانواده دختر نوجوان یزدی که به طرز مشکوکی در اورژانس بیمارستان افشار فوت شده بود صبح روز گذشته مقابل این بیمارستان تجمع کردند و خواستار پیگیری علت قطعی این حادثه شدند.

به گزارش کودک پرس ، جمعی از اعضای خانواده دختر نوجوان یزدی و اهالی رستاق در اعتراض به مرگ مشکوک زهرا کریمی، دختر ۱۳ ساله یزدی خواستار پاسخ روشن از سوی مسئولان شدند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن بنر و پلاکارد خواهان پیگیری و مجازات متخلفان احتمالی شدند.

کریمی، پدر متوفی در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: نیمه شب چهارشنبه دخترم را با عارضه‌ی درد شکمی شدید به اورژانس افشار آوردم و بعد از پذیرش و اقدامات اولیه کادر اورژانس با احتمال وجود آپاندیس دو نوبت آرامبخش به دخترم تزریق کردند، حدود ساعت ۸ صبح پنجشنبه دخترم از حال رفت و پس از انتقال به اتاق احیا به طرز مشکوکی فوت شد.

 

کریمی افزود: چرا بدون تشخیص پزشکی صحیح به دخترم آرامبخش تزریق کردند و در صورت صحت گفته‌های مسئولان اورژانس در صورت وجود بیماری قلبی چرا هیچ اقدامی برای تشخیص این بیماری انجام نشد؟ بی توجهی کادر اورژانس را در مرگ دخترم دخیل می دانم.

 

گفتنی است؛ صبح امروز جلسه ی کمیسیون پزشکی فوق العاده با بررسی همین موضوع با حضور پزشکان و کارشناسان صاحب نظر و نمایندگانی از نظام پزشکی و پزشکی قانونی و نماینده ویژه استاندار در بیمارستان افشار تشکیل شد.

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار