172641
۰۳ شهریور ۱۳۹۷

اعلام فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری

فراخوان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در هشت بخش امروز ۳ شهریور در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش کودک پرس ، فراخوان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در هشت بخش امروز (3 شهریور) در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی برگزار می شود.

شعار بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان «کودک و حقوق اجتماعی» و هدف از برگزاری این جشنواره تقویت و رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین اعلام شده است.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با مشارکت هنرمندان در پاییز سال جاری در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

کیفیت هنری آثار متقاضی و مضامینی چون اخلاق اجتماعی و خانوادگی، سنت های دین مبین اسلام، مهر دوستی، فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، نشاط و امید، توجه به محیط زندگی و مضامین آموزشی و تربیتی کودک و نوجوان ملاک و اولویت های انتخاب و پذیرش آثار بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

تئاتر کودک، تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خردسالان، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه نمایشنامه نویسی، تئاتر ملل، تئاتر دانش آموزی و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی از بخش های بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

خاطرنشان می شود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 08138386018 و 08132512118 داخلی 127 تماس بگیرند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار