172288
۰۱ شهریور ۱۳۹۷
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان خبر داد؛

درخشش دانش‌آموزان همدانی در جشنواره نوجوان خوارزمی کشور

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از درخشش دانش‌آموزان اين استان در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، عباس احمدی‌مقیم با بیان اینکه با توکل و تلاش، دانش‌آموزان استان موفق به کسب رتبه اول کشور در محورهای دست‌سازه و  بازارچه کار و فناوری شدند، اظهار کرد: همچنین در بخش دیگر دانش‌آموزان توانستند رتبه دوم در محور زبان انگلیسی، رتبه سوم در محورهای زبان و ادبیات فارسی، علوم آزمایشگاهی و پژوهش را کسب کنند.

وی با بیان اینکه مرحله‌ آموزشگاهی این جشنواره از مهر ماه 1396در تمامی آموزشگاه‌های دوره‌ اول متوسطه و با حضور تعداد 65 هزار دانش‌آموز استان برگزار شد، یادآور شد: پس از گذراندن مراحل لازم دانش‌آموزان برتر مراحل آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی به مرحله‌ کشوری راه پیدا کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان تقویت فرآیند خلاقیت و یادگیری دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: کاربردی کردن آموزش‌ها و ارتقای روحیه خودباوری دانش‌آموزان را دیگر اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: مرحله کشوری چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دوره اول متوسطه در استان خراسان رضوی (مشهد مقدس) با حضور دانش‌آموزان برتر دختر و پسر دوره اول متوسطه استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

 

 2 میلیون و 700 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور که 85 درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول کل کشور را تشکیل می‌دهند به این دوره از جشنواره آثاری ارسال کردند که در نهایت 320 دانش‌آموز در هفت بخش مختلف این جشنواره حائز رتبه‌های برتر شدند.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار