موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
1717
۲۸ مرداد ۱۳۹۵

برگزاری بیست و سومین دوره ‘جایزه کتاب اصفهان’

حجت الاسلام امیر ارزانی: با توجه به اهمیت بخش کودک و نوجوان، داوری در این بخش در سه بخش قصه و داستان کودکانه، شعر کودکانه و تصویرگری متن و طراحی جلد انجام می شود.

به گزارش کودک پرس   ، حجت الاسلام والمسلمین امیر ارزانی روز چهارشنبه گفت: ارجگذاری به تلاش پدیدآورندگان کتاب در حوزه های مختلف، ارتقای سطح کیفی نشر، ایجاد انگیزه در مولفان و مترجمان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان اقشار مختلف جامعه از جمله اهداف برگزاری بیست و سومین دوره جایزه کتاب اصفهان است.

وی با بیان اینکه امسال بیست و سومین جایزه کتاب اصفهان با رویکردی متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود، افزود: سال های گذشته تمام کتاب هایی که در سال اعلام وصول شده بود برای داوری ارسال می شد اما سال ٩٥ ناشر یا مولف با دریافت فُرم درخواست از سایت Isfahan.farhang.gov.ir و تکمیل آن به همراه یک نسخه از کتاب و تحویل آن به دبیرخانه جایزه کتاب اصفهان می تواند در این اتفاق بزرگ فرهنگی شرکت کند.
وی اظهار کرد: متقاضیان می توانند در بخش های تالیف و ترجمه شرکت کنند و به غیر از محتوای کتاب، داوری در بخش تولید شامل صفحه آرایی، ویراستاری، طراحی جلد، مدیریت جلد، لیتوگرافی، چاپ و صحافی نیز انجام می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در بخش ویژه، تمام مولفان و مترجمان اصفهانی که در سراسر کشور فعالیت دارند یا افرادی که کتاب با موضوع استان اصفهان به یکی از زبان های فارسی، عربی و انگلیسی چاپ کرده اند، شرکت می کنند.
وی با اشاره به استقبال ناشران و مولفان از جایزه کتاب اصفهان گفت: تاکنون١٣٠ اثر در دبیرخانه جایزه کتاب دریافت شده است و ناشران و مولفان تا ١٥ شهریور نیز فرصت دارند تا در این رویداد مهم فرهنگی استان شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، جایزه کتاب اصفهان در سال های گذشته با عنوان «تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب اصفهان» برگزار می شد اما دو سال است با عنوان «جایزه کتاب اصفهان» برگزار می شود.

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار