170809
۲۳ مرداد ۱۳۹۷
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان:

۱۶۵باب مهدکودک شهری و روستائی در استان زنجان فعالیت می‌کنند

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: تعداد ۱۶۵باب مهدکودک شهری و روستائی، تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان فعالیت می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، سلمان حسینی افزود: انعقاد قرارداد بیمه حوادث و مسئولیت مدنی برای ارائه خدمت به کودکان در مواقع بروز حوادث احتمالی از تعهدات و ضروریات فعالیت مهدهای کودک است.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی بیمه,قانون کار و حسابداری که با حضور صاحب امتیاز مهد های کودک استان زنجان برگزار گردید، ادامه داد: در خصوص  مسئولیت مدنی مدیران و مربیان مهد کودک، تعهدات بیمه گر برای فوت و نقص عضو هر کودک در هر حادثه مطابق با دیه تعیین شده از سوی قوه قضائیه ودر ماه های عادی و حرام مورد تاکید است.

حسینی با بیان اینکه مبلغ دیه برای ماه های عادی و حرام در قرار داد بیمه لحاظ می گردداظهار نمود: کلیه پرسنل مهدهای کودک  تحت پوشش بیمه مسئولیت کارفرما قرار گرفته و کودکان بیمه شده هر مهد کودک حداقل  باید با ظرفیت درج شده در پروانه فعالیت مهد کودک مطابقت داشته باشد.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با اشاره به نگهداری و استفاده از خدمات آموزشی  تعداد ۵هزار و ۸۴۴ نفر کودک در مهدهای کودک یادآور شد: در خصوص  جبران خسارات احتمالی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه نظیر آتش سوزی ، انفجار ، زلزله و.. ساختمان مهد کودک نیز در قابل حوادث بیمه می شود.

 

حسینی تصریح نمود: تمامی مهدهای کودک ملزم به داشتن بیمه نامه حوادث و مسئولیت می باشند و طبق روال سالهای گذشته کلیه مدیران مهدهای کودک با در نظر گرفتن صرفه و صلاح کودکان ، والدین نسبت به بیمه حوادث و مسئولیت مهدهای کودک اقدام نمایند.

وی ادامه داد: تمامی  مهدهای کودک ملزم به  داشتن بیمه نامه حوادث و مسئولیت می باشند و در نظارت  ها و بازدید کارشناسان  از مهدهای کودک داشتن بیمه نامه حوادث و مسئولیت و ارائه آن به کارشناسان ضروری می باشد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد:  در انتخاب شرکت بیمه ای طرف قرار داد هیچگونه الزامی از سوی بهزیستی استانها و یا کانون توسعه وهمیاری مهدهای کودک استان وجود ندارد.

 

حسینی گفت: تعداد۱۶۵باب مهد کودک شهری و روستائی، تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان فعالیت می نمایند.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار