موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/استانها
16900
۲۹ فروردین ۱۳۹۶

برگزاری دوره چگونگی برخورد با فوریت‌های پزشکی در مهدهای کودک

کودکان بابلی با حضور تکنسین‌های اورژانس در مهدکودک و مدارس شان درباره چگونگی برخورد با حوادث، مواقع و بیمارهای نیازمند تماس با اورژانس و اقدامات مورد نیاز که پیش از ورود عوامل اورژانس در صحنه حادثه باید انجام داد، آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

به گزارش کودک پرس، غلام نیا روشن سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل گفت: این مرکز قصد دارد همانند سال های قبل با حضور پررنگ و جدی در مدارس و مهدهای کودک، برنامه آموزشی خود را توسعه دهد.

وی آشنایی درباره چگونگی برخورد با حوادث، مواقع و بیمارهای نیازمند تماس با اورژانس و اقدامات مورد نیاز که پیش از ورود عوامل اورژانس در صحنه حادثه باید انجام داد را از جمله آموزشهای کادر اورژانس در مدارس برشمرد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل مشکلات قلبی و تنفسی، افزایش فشار، تصادف و سقوط، مسمومیت غذایی و دارویی، مسمومیت گاز، تپش قلب و تشنج را از جمله مواردی نام برد که نیازمند تماس با اورژانس 115 است.

روشن توزیع پفیلت و سی دی ها آموزشی و … در مدارس و مهدهای کودک را از دیگر برنامه های آموزشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل اعلام کرد.

حضور تکنسین های اورژانس در مدارس و مهدهای کودک

حضور تکنسین های اورژانس در مدارس و مهدهای کودک

حضور تکنسین های اورژانس در مدارس و مهدهای کودک

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار