168022
۰۷ مرداد ۱۳۹۷

برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان (۱۰ و ۱۱ مرداد) جاری در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: دراین کارگاه های دو روزه مربیان  و مخاطبین علاقمند جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان حضور دارند.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف آشنایی بیشتر مربیان باشگاه هاست تا از این طریق بتوانند یاری رسان دانش آموزان برای حضور هر چه شایسته در جام باشگاه های کتابخوانی کشور باشند.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که جهت فعال سازی باشگاه های کتاب خوانی به جهت ارتباط مطلوب و موثر کودکان و نوجوانان با مقوله کتاب و کتاب خوانی با حضور علاقه مندان به مقوله کتاب و کتاب خوانی برگزار می شود.

درویش نژاد بیان کرد: مدرسان این دوره، مباحثی را پیرامون شیوه نامه اجرایی جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان و راه کارهای راه اندازی، چگونگی تاثیرات فردی و اجتماعی کتاب خوانی، ایجاد انگیزه در مخاطبان، بهره مندی از فن آوری نوین جهت ترویج کتاب خوانی و روش های مستند سازی و اطلاع رسانی به دیگر آحاد جامعه مطرح می شود.

باشگاه کتاب خوانی، گروه هایی متشکل از کودکان و یا نوجوانان است که در مقطع های سنی پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول زیر نظر یک هماهنگ کننده بزرگ سال در زمینه کتاب خوانی فعالیت می نمایند.

منبع:‌ شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار