167455
۰۳ مرداد ۱۳۹۷

آثار قابل توجهی در قالب جشنواره بین‌المللی امام رضا تولید می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از راه یابی ۱۰۹ اثر در بخش کودک و نوجوان به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) در استان گفت: آثار قابل توجهی در قالب این جشنواره تولید می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(علیه‌السلام) با هدف توسعه و ترویج مفاهیم فرهنگی و معارف رضوی در میان کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 سهیلا شیخی افزود: فعالیت این جشنواره در مراکز از چندین ماه گذشته در قالب فراخوان و شیوه نامه اجرایی انجام شد و بر اساس یک فرایند، مربیان و اعضا به تولید آثار مرتبط با امام رضا(علیه‌السلام) پرداختند.

وی با اشاره به بخش های این جشنواره اذعان کرد: این جشنواره درهفت بخش کاردستی، پژوهش اعضا، کتابسازی، نامه ای به امام، خاطرات زیارت، سرود، پویانمایی و تمبر و کارت پستال با هدف آشنایی بیشتر نسل جدید با معارف رضوی دربین مخاطبین مراکز کانون استان برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با بیان اینکه آثار قابل توجهی در قالب جشنواره بین المللی امام رضا تولید می شود، ادامه داد: بیش از 200 اثر در بخش های هفتگانه جشنواره بین المللی امام رضا (علیه‌السلام) از 20 مرکز کانون در استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

شیخی با اشاره به معرفی 109 اثر به مرحله بازبینی جشنواره عنوان کرد: همزمان با آیین اختتامیه این جشنواره از 50 کودک در هفت بخش و 25 مربی همراه کودکان با اهدای لوح تقدیر و تمبریادبود تجلیل می شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار