167056
۰۲ مرداد ۱۳۹۷

‌افزایش ‌۱۰ درصدی ارائه خدمات در مهدهای کودک استان مرکزی ‌

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: در حوزه مهدهای کودک مصوب شد با توجه به شرایطی که داشتند حدود ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته باشند.

به گزارش کودک پرس ، سعید فرخی  در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی اظهار داشت: براساس دستور رئیس جمهور و تاکید استاندار مرکزی مقرر شد که ستاد تنظیم بازار هر هفته با حضور اعضای این ستاد برگزار شود تا وضعیت بازار بررسی و رصد شود اطمینان حاصل کنیم که کالاهای اساسی و نیازمندی‌های مردم در سطح استان به خوبی درحال ارائه است و همچنین کنترلی بر نحوه قیمت‌ها باشد.

وی افزود: در جلسه امروز چند بحث مهم مطرح شد، یکی در رابطه با نحوه توزیع لاستیک بود که خوشبختانه با توجه شرایطی که الان در بازار وجود دارد و با توجه به حجم، میزان و روش توزیع لاستیک هیچ مشکلی در استان نیست و این موضوع هم مورد تایید راهداری و هم مورد تایید اصناف بود و روالی که وجود دارد توانسته به خوبی بازار را تامین کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: در رابطه با قیمت‌گذاری مهدهای کودک استان بحث شد و مصوب شد با توجه به شرایطی که داشتند حدود 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته باشند.

فرخی بیان کرد: از موارد دیگری که در ستاد امروز تصویب شد، نحوه نظارت، ورود و قیمت‌گذاری گوشت گرم وارداتی بود که در رابطه با این مورد هم تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: الان گوشت گرم در شبکه از پیش تعریف‌شده قرار می‌گیرد که مشخص است و واردکننده از خارج کشور گوشت را وارد می‌کند و توسط مباشرین مختلف که در استان هستند تقسیم می‌شود، در داخل استان هم 20 نقطه حداقل در داخل شهر اراک هستند که نسبت به توزیع این گوشت گرم اقدام می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی عنوان کرد: تمامی توزیع‌کنندگان تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند و به صورت پلاکارت و شبکه‌های دیگر اطلاع‌رسانی می‌شود و تمام این گوشتی که الان درحال توزیع است تحت نظارت شبکه دامپزشکی است که به لحاظ بهداشتی کاملا کنترل می‌کند و گوشتی که خریداری شده کیفیت بسیار خوبی دارد و خریداران به این موضوع اذعان دارند.

فرخی اضافه کرد: این گوشت توانسته تا حدود زیادی جلب رضایت کرده و افزایش قیمت جلوگیری کند، به نظر می‌رسد که شاید یک مقدار زمان ببرد تا مردم استفاده از این گوشت را ترجیح بدهند اما گوشت با کیفیت بوده و افرادی که استفاده کرده‌اند به کیفیت خوب آن اذعان دارند.

وی با اشاره به وضعیت عرضه گفت: فعلا در حد نیاز و در حد تقاضایی که وجود دارد، شبکه، شبکه خوبی است و نیاز به گسترش ندارد اما اگر میزان تقاضا افزایش پیدا کند به طور حتم شبکه هم گسترش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: شرایط فعلی اقتصادی کشور ما را به سمتی برده که یکی از کارگروه‌هایی که می‌تواند تاثیرگذاری زیادی روی شرایط اقتصادی داشته باشد، کارگروه تنظیم بازار بوده و براین اساس حضور شخص مدیران اعضای این کارگروه الزامی بوده و با مدیرانی که حضور پیدا نمی‌کنند برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار