157248
۰۶ خرداد ۱۳۹۷

ارسال ۷هزار و ۵۵۳ اثر دانش‌آموزی به جشنواره «نوجوان سالم» در همدان

معاون تربیت بدنی و آموزش و پرورش استان همدان از ارسال ۷ هزار و ۸۷۸ اثر به دبیرخانه جشنواره «نوجوان سالم» در همدان خبر داد و گفت: از این تعداد ۷هزار و ۵۵۳ اثر دانش‌آموزی بود.

به گزارش کودک پرس ، عبدالله جعفری با اشاره به استقبال گسترده دانش‌آموزان از هفتمین دوره جشنواره نوجوان سالم، اظهار کرد: امسال بیش از 7 هزار و 878 اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شد.

 

وی افزود: از تعداد آثار ارسال شده 7 هزار و 553 اثر در بخش دانش‌آموزی، 320 اثر در بخش همکاران فرهنگی و پنج اثر در بخش اولیای دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف بود.

معاون تربیت بدنی و آموزش و پرورش استان همدان گفت: علاوه بر دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه، دانش‌آموزان دوره ابتدایی در دو رشته نقاشی و انشاءنویسی با موضوع «چگونه از خود مراقبت کنیم» آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه زندگی آپارتمان‌نشینی و عدم تحرک لازم زمینه را برای بروز بسیاری از بیمارهای غیرواگیردار فراهم کرده است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی درست و تغییر سبک زندگی می‌توانیم سلامت را به جامعه امروز باز گردانیم.

 

جعفری با اشاره به اینکه شکل‌گیری نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهداف مهم جشنواره نوجوان سالم است، خاطرنشان کرد: از داوران و عوامل اجرایی جشنواره نوجوان سالم در همدان تقدیر شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار