154911
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

حمایت کمیته امداد از ۳ هزار کودک در قالب طرح بهبود تغذیه کودکان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از حمایت سه هزار و ۵۷ کودک به‌منظور رفع سوءتغذیه در قالب طرح بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال در این نهاد خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: سرانه پرداختی به هر کودک ماهیانه به ۹۲ هزار تومان افزایش‌یافته است و مددجویان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد کمیته امداد سبد غذایی خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۷ کودک به‌منظور رفع سوءتغذیه در قالب طرح بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال تحت حمایت کمیته امداد هستند، ادامه داد: در سال گذشته دو میلیارد و ۳۵۳ میلیون تومان برای این کودکان هزینه شده است.

هاشمی گفت: طرح بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال از سوی کمیته امداد برای رفع سوءتغذیه در کودکان و تأمین نیازهای غذایی آن‌ها اجرا می‌شود و در حال حاضر ۵۰۰ کودک پشت نوبت این طرح هستند که امیدواریم با کمک خیران بتوانیم برای حمایت از این کودکان قدم برداریم و کمک گسترده‌تری به آن‌ها انجام بدهیم.

وی بابیان اینکه کودکانی که از سوءتغذیه رنج می‌برند توسط مرکز بهداشت استان و شهرستان‌ها شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌شوند، افزود: سوءتغذیه با نمودهای مختلفی ازجمله چاقی، کم خوری و بد خوری دیده می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان در پایان افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد سراسر استان برای کمک به کودکان زیر پنج سال دچار سوءتغذیه مشارکت کنند تا از این طریق بتوانیم به آن‌ها سلامتی را هدیه بدهیم.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار