154719
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
معاون هلال‌احمر استان البرز:

کودک هفت‌ساله در رودخانه طالقان مفقود شد/ عملیات جست‌وجو ادامه دارد

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان البرز گفت: کودک هفت‌ساله پس از سقوط در رودخانه خوجیر منطقه طالقان مفقودشده و عملیات جست‌وجو این کودک در حال انجام است.

به گزارش کودک پرس ، داود رجبی گفت: شامگاه پنج‌شنبه رأس ساعت 21 و سه دقیقه یک کودک هفت‌ساله به رودخانه‌ای در محدوده خوجیر سقوط کرد.

وی با اشاره به اینکه کودک مفقودشده است، افزود: طی این حادثه شاهد حضور به‌موقع نیروهای هلال‌احمر بوده‌ایم و تفحص در رابطه با یافتن کودک مفقودی آغازشده است.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان البرز با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در طالقان نهایت سعی خود را به کار گرفته‌اند، یادآور شد: عملیات همچنان ادامه دارد که به دلیل وسعت محل حادثه دو تیم امدادی دیگر به این عملیات پیوسته‌اند.

 

• خودرو سواری به ری زمین سقوط کرد / راننده فوت شد

رجبی در بخش دیگری از سخنان خود از خاطرنشان کرد: متأسفانه رأس ساعت هشت و 45 دقیقه صبح امروز (جمعه) یک خودرو سواری در محدوده “ری زمین” سقوط کرده است.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند و با کمک نیروهای کوشک بالا عملیات رهاسازی خودرو به انجام رسید.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان البرز تأکید کرد: متأسفانه به دلیل جراحت شدید راننده این خودرو فوت شد و جان خود را از دست داد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار