154429
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد؛

شرکت ۵۴۲ دانش‌آموز همدانی در جشنواره نوجوان خوارزمی

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از شرکت ۵۴۲ دانش‌آموز همدانی در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و گفت: چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در هفت محور برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، محمد پورداوود از شرکت 542 دانش‌آموز همدانی در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در هفت محور علوم آزمایشگاهی، پژوهشی، زبان انگلیسی، دست‌سازه‌ها، ادبیات، هنر و بازراچه کار و فناوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره 17 غرفه از محصولات دانش‌آموزان در قالب بازارچه کار و فناوری دایر شد، افزود: مرحله کشوری جشنواره خوارزمی تابستان امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اشاره‌ای به اهداف برگزاری جشنواره خوارزمی کرد و گفت: مهمترین هدف این جشنواره، شناسایی استعداد و علاقه‌های دانش‌آموزان و آشنایی آنها با آینده تحصیلی و شغلی است.

وی تصریح کرد: جشنواره خوارزمی به دلیل ایجاد هیجان و ماهیت اکتشافی بودن آن یادگیری را در بین دانش‌آموزان تقویت می‌کند.

 

پورداوود در پایان با اشاره به اینکه خانواده‌ها می‌توانند نقش مهمی در کشف استعداد فرزندان داشته باشند، خاطرنشان کرد: از بین شرکت‌کنندگان در جشنواره نوجوان خوارزمی هفت گروه در هفت محور به مرحله کشوری راه می‌یابند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار