153961
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
با معرفی ۱۳۰ برگزیده؛

جشنواره نوجوان سالم استان بوشهر به کار خود پایان داد

معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هفتمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم استان بوشهر با معرفی ۱۳۰ برگزیده استانی به کار خود پایان داد.

به گزارش کودک پرس ، حسن قلندری صبح سه‌شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و پنجمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت ها اظهار داشت: از چهار هزار و ۵۰۰ شرکت کننده در این جشنواره ۱۳۰ نفر برگزیده شدند که ۱۰۰ نفر آن دانش آموز و ۳۰ برگزیده آن از همکاران فرهنگی بودند.

قلندری ادامه داد: این جشنواره در سه محور پیشگیری از گرایش به خشونت، پیشگیری از گرایش به دخانیات و گرایش به سو مصرف مواد مخدر اجرا شد.

 

معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر موضوع هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و پنجمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت ها در سطح استان را «چگونه در برابر آسیب های اجتماعی از خود مراقبت کنیم؟» عنوان کرد.

وی ادامه داد: دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی در این جشنواره آثار خود را در قالب ایده پردازی، فیلم، عکس، روزنامه دیواری، نقاشی، انشا، مقاله پژوهشی، چند رسانه ای و تهیه محصولات فرهنگی به دبیرخانه ارسال کرند.

معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: جشنواره نوجوان سالم با هدف پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ترویج شیوه های زندگی سالم برگزار شد.

وی گفت: بی شک نیاز است در حوزه دانش آموزی فعالیت شود و ۲۱۴ هزار دانش آموزان استان که آینده سازان بوشهر هستند با پیوست های فرهنگی، پرورشی و آموزشی صنعت همراه شوند.

 

قلندری ادامه داد: واکسینه کردن دانش آموزان در مقابل آسیب های اجتماعی ضامن نشاط اجتماعی جامعه است و بی شک برای واکسینه کردن نیاز است ورزش آموزشگاهی در بین جامعه و مسئولان نگاه جدی‌تری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر بیش از هشت فضای ورزشی نا تمام دارد که حدود هشت سال از احداث آن می گذرد، ادامه داد: رسالت تعلیم و تربیت در جامعه بر عهده آموزش و پرورش است ولی این رسالت نیاز به همراهی خانواده ها دارد.

 

در پایان این مراسم از دانش آموزان و همکاران فرهنگی برگزیده در جشنواره نوجوان سالم تجلیل شد.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار