152795
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی جشنواره نوجوان خوارزمی در استان مرکزی برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مرحله آموزشگاهی بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی جشنواره نوجوان خوارزمی در بین تمامی دانش‌آموزان متوسطه اول برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، شهریار فولادوند ظهر امروز در آیین گشایش مرحله استانی بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی جشنواره نوجوان خوارزمی اظهار داشت: جشنواره نوجوان خوارزمی همه‌ساله با هدف بالا بردن فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار در جامعه دانش‌آموزی و در  چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این جشنواره در 6 محور از جمله مسابقات آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، تحقیق و پژوهش، دست‌سازه‌ها و زبان انگلیسی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: مرحله آموزشگاهی بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی جشنواره نوجوان خوارزمی در بین تمامی دانش‌آموزان متوسطه اول برگزار شده و آن دسته از شرکت‌کنندگانی که به‌عنوان برترین‌ها انتخاب شده‌اند به مرحله منطقه‌ای و استانی راه می یابند.

 

فولادوند بیان کرد: در این مرحله از مسابقات بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی 21 غرفه به مرحله استانی جشنواره کسب و کار دانش‌آموزی استان مرکزی راه یافته‌اند که در آنها تمامی محصولات و دست‌ساخته‌های تولیدی دانش‌آموزان که در مدارس تولید شده به نمایش گذاشته شده است.

 

وی ادامه داد: از میان غرفه‌های راه یافته به مرحله استانی با داوری، داوران بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی بهترین غرفه انتخاب شده و راهی مرحله کشوری این جشنواره می‌شود که قرار است مردادماه امسال در مشهد مقدس برگزار شود.

 

 

 

منیع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار