موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
149516
۱۸ فروردین ۱۳۹۷
در شهرستان ثلاث باباجانی؛

جشن نوروزی کبوتران مسجد دوردست در کنار کودکان زلزله‌زده

چهل‌ودومین محفل کبوتران مسجد دوردست، در لحظات تحویل سال نو با حضور کودکان شهرستان محروم و زلزله‌زده ثلاث باباجانی و برگزاری جشنی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد.

به گزارش کودک پرس ، ناصر ضرابی، دبیر شورای ادبیات و هنر بیداری حوزه هنری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به شکرانه نعمت آرامش و سلامتی غالب هم‌میهنان و به پاس امنیت تمامی نقاط ایران اسلامی، چهل‌ودومین محفل کبوتران مسجد دوردست را در لحظات تحویل سال نو با حضور در میان کودکان شهرستان محروم و زلزله‌زده ثلاث باباجانی و برگزاری جشنی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: همچنین ساعاتی از روزهای اول و دوم سال جدید با حضور در کنار کودکان و اهدای تولیدات حوزه هنری کودک و نوجوان جوان و شکرستان و بادکنک‌های مزین به تصویر مسجدالآقصی و همدلی و تبریک نوروزی به فرزندان آواره روستاهایی از استان کرمانشاه من‌جمله کانی رش، بخش محروم ازگله، تپه ماران، کوییک عزیز، کوئیک مجید، به همدردی و غنی‌سازی اوقات فراغت این عزیزان اردوگاه‌نشین گذشت.

ضرابی خاطرنشان کرد: امید آنکه در آینده نزدیکی، مسلمانان و همه انسان‌های آواره و مظلوم دیگر ملل جهان، به‌ویژه مردمان همجوار قبله اول مسلمین، از شر ظلم و تبانی و تعدی نظام‌های فرعونی و کودک‌کش زمانه رهایی یابند.

دبیر شورای ادبیات و هنر بیداری حوزه هنری همچنین گفت: تمامی این تلاش و حضور همدلی و امداد گری فرهنگی بنده با همراهی بی شائبه یک دوست و مشاور تربیتی و مترجم زبان ژاپنی به نام آقای حسین افشین منش صورت گرفت که تلاش‌های جهادی او علاوه بر ارتباط با مخاطبین نوجوان و کودک شهرها و روستاها، حتی راهنمایی آکادمیک دو پژوهشگر تعلیم و تربیت و مدیریت ژاپنی و مشاوره خانوادگی یک امدادگر فرهنگی را هم سبب شد . او تالیف و ترجمه های زیادی دارد که ترجمه اش به نام «آموزش قلب‌ها و اندیشه‌ها در مرحله پیش دبستان در ژاپن» به چاپ هشتم رسیده و سفرنامه ژاپن او به نام حکایت ساخته شدن یک ملت چاپ دوم یا سوم خود را می‌گذراند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار