14548
۰۶ دی ۱۳۹۵

فریبا نباتی، با «ماجراهای راسکو رایلی» می آید

فریبا نباتی، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان از ترجمه اثر جدیدی با عنوان «ماجراهای راسکورایلی» برای کودکان خبر داد و گفت: این اثر به‌زودی از سوی انتشارات پیدایش منتشر می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، فریبا نباتی، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان از ترجمه اثر جدیدی برای کودکان خبر داد و گفت: این کتاب درباره شیطنت‌های کودکی به نام «راسکو رایلی» است که 6 سال دارد و در کلاس اول دبستان درس می‌خواند و در عین جدیت کارهایی می‌کند که سبب تنبیه او می‌شود. ماجراهای این کتاب طنز است و برای کودکان جذابیت دارد.

وی ادامه داد: ترجمه این کتاب با عنوان «ماجراهای راسکورایلی» به پایان رسیده و آن‌را برای چاپ به انتشارات پیدایش تحویل داده‌ام.

نباتی بیان کرد: همچنین در ماه‌های اخیر ویراستاری چند کتاب مانند «باد در درختان بید» از مجموعه رمان‌های کلاسیک پیدایش را برعهده داشتم.

فریبا نباتی، نویسنده و مترجم، سال 1341 در تهران متولد شد. از جمله تالیفات وی می‌توان به «عروسک و گربه»، «امتحان آبان‌ماه» و «زندگانی 14 معصوم(ع)» اشاره کرد. نباتی آثاری هم در بخش ترجمه کتاب‌های کودک و نوجوان دارد که «دستیار جادوگر»، «خیلی بزرگ»، «اژدهای چیزخوار» و «پری دردسرساز» از آن‌ جمله‌اند.

 

 

 

 

 

منبع:     خبرگزاری کتاب

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار