143979
۱۳ اسفند ۱۳۹۶

کمبود مدرسه در بردخون/ اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای تخریبی

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: اقدامات و حمایت‌های انجام گرفته در حوزه آموزش و پرورش بردخون کافی نیست.

به گزارش کودک پرس، ظهیر محمودی در نشست شورای معاونین این اداره با نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت بدون همراهی و مشارکت عمومی به تنهایی قادر نیست وظایف تعیین شده را عملی کند و نیاز به حمایت همه دستگاه ها و دلسوزان دارد.

وی افزود: مدارس اندیشه، حافظ و فرهنگ به دلیل نداشتن فضای مستقل و افزایش جمعیت شرایط بحرانی دارند و مدرسه امیرکبیر پس از حدود هفت سال از کلنگ‌زنی افتتاح نشده و دارالقرآن و پژوهشسرا بدون فضا فعالیت می‌کنند.
محمودی اضافه کرد: ساختمان کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار مربوط به دهه ۶۰ و تخریبی است که بیش از دو هزار دانش آموزان منطقه مجبورند برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری خود از این فضای تخریبی استفاده کنند و تاکنون اقدامی برای احداث یا بازسازی آن صورت نگرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه آموزش و پرورش منطقه مستقل و زیر نظر استان است، گفت: متاسفانه برخی مسئولان و متولیان امر در زمینه اختصاص اعتبارات یا حمایت، این منطقه را زیر مجموعه آموزش و پرورش شهرستان دیر می‌دانند و نگاه خاصی به منطقه ندارند.

تکمیل پروژه‌های آموزشی
بخشدار بردخون نیز گفت: با وجود کمبود فضا در منطقه اولویت انجام طرح‌ها و پروژه‌ها باید تکمیل مدرسه امیرکبیر بردخون باشد تا دانش آموزان و فرهنگیان از این نعمت بهره ببرند.

علی اخلاقی با بیان اینکه عدم حضور  یا برنامه ریزی نامناسب نماینده موجب گله مندی برخی از مردم بخش شده، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روستاها باید سند چشم انداز داشته باشند و ادارات نیز در این زمینه اقدامات عملی انجام دهند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار