143560
۱۰ اسفند ۱۳۹۶

پیشنهاد امام جمعه تبریز به آموزش و پرورش: انتشار وصیت‌نامه شهدا برای نسل نوجوان و دانش‌آموز

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خواستار انتشار وصیت‌نامه شهدا برای نسل نوجوان و دانش‌آموز جهت آشنایی آنان با اهداف و آرمان‌های شهدا شد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در جمع سربازان مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) ناجا، ابراز کرد: شهدا برای عزت نظام اسلامی خون خود را فدا کردند، شهدا وظیفه ای داشتند و آن این که ما از ولایت و آرمان امام راحل تبعیت کنیم و این رسالت بر دوش ماست که این مسیر را ادامه دهیم.

وی بر ضرورت انتشار وصیت نامه شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی دارد که وصیت نامه شهدا را در بین نسل نوجوان کشور منتشر کند، تا آن ها با اهداف شهدا آشنایی داشته باشند.

امام جمعه تبریز افزود: اهداف شهدا همان چیزهایی بود که مقام معظم رهبری در دیدار ۲۹ بهمن مردم غیرتمند آذربایجان فرمودند، باید شهدا را ارج نهیم و اهداف شهدا را به جامعه اسلامی تزریق کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را آسیب شناسی کنیم، باید با اهداف شهدا آشنایی کامل داشته باشیم، تا ببینیم ما چه کرده ایم و به کجا می رویم.

گفتنی است، هفته گذشته پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در این مرکز به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار