142769
۰۸ اسفند ۱۳۹۶
حضرت آیت الله سلیمانی:

نسل نوجوان وجوان اين سرزمين خودراكم مايه نمی‌داند

نماينده ولي فقيه در سيستان وبلوچستان گفت: اگر نسل جوان و نوجوان بدانند در این سرزمین ابرمردان چه رشادت‌ها به خرج داده‌اند هرگز خود را کم مایه نمی‌دانند.

به گزارش کودک پرس ، یادواره شهدای شهر بنجار در محل مسجد جامع این شهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

حضرت آیت الله سلیمانی طی سخنانی ضمن برتری بخشیدن مقام رفیع شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا بیان نمودند:در گذشته هر قومی، هر ملتی و هر اجتماعی عناصری وجود داشته یا حوادثی رخ داده که یادآوری آن حوادث می تواند عامل ارزش ها برای نسلی یا نسلهای آینده ی آن قوم یا ملت باشد که بر غرور دینی و ملی شان می افزاید.

ایشان با مخاطب قرار دادن جوانان و نوجوانان افزودند:اگر نسل جوان و نوجوان و این دیار بدانند چطور در این سرزمین ابرمردان چه سنی و چه شیعه چه رشادت ها به خرج دادند و چه حماسه ها آفریدند هرگز خود را کم مایه نمی دانند و با نهایت عزت مداری آینده خودشان را هم رقم خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در پایان عرایض خویش اظهار داشتند: این نشست ها که به عنایت عناصر متععد با محوریت مسئولین و مردم برگزار می شود به عنوان یادمان به مردم شریف معرفی می شوند حتما در همه ما تحول بنیادین به وجود خواهند آورد. با عشق ولایت و عترت پیامبر اسلام را با دل و جان پذیرفته ایم و با عشق و شیدایی دل به اسلام روی آورده ایم.

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار