142502
۰۷ اسفند ۱۳۹۶

حضور کودکان همراه با خانواده‌ها هدف اجرای نمایش «قلقلی در سیاره عروسک‌ها» است

کارگردان تئاتر قلقلی در سیاره عروسک‌ها گفت: هدف اجرای این نمایش این است که کودکان با خانواده‌های خود به دیدن تئاتر بیایند.

به گزارش کودک پرس، کریم جشنی در خصوص تئاتر قلقلی در سیاره عروسک‌ها با بیان اینکه این تئاتر دو ماه پیش در جشنواره رضوی 6 جایزه کسب کرد، اظهار کرد: بعد از جشنواره رضوی تصمیم بر این شد که این تئاتر را با همکاری شهرام لاسنی که یک نوستالژی برای بسیاری از والدین است ادامه دهیم.

وی افزود: با اضافه شدن یک شخصیت به داستان، تصمیم بر تعویض کارگردان گرفتیم.

کارگردان تئاتر قلقلی در سیاره عروسک‌ها در خصوص هدف نمایش این تئاتر گفت: ما به دوبعدی بودن شخصیت‌ها اشاره کردیم و کاری کردیم که شخصیت اصلی با دو دیدگاه به حل مشکلات پیش رو بپردازد.

 

جشنی، شعار این تئاتر را دیدن تئاتر با خانواده‌ها خواند و بیان کرد: در مشهد شاید نزدیک به 10 تئاتر در حال اجرا بر روی صحنه است و سهم مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی از این اجراها قابل قبول است.

وی ادامه داد: با وجود یک جریان بسیار سخت، توانستیم اجازه اجرا تئاتر از 20 فروردین تا اوایل ماه مبارک رمضان را برای مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی داشته باشیم.

 

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه خدا را شکر اوضاع تئاتر مشهد خوب شده است، وجود شهرام لاسمی را هم‌راستا با همین هدف خواند و یادآور شد: تا جمعه همین هفته اجرا داریم و اگر استقبال زیاد بود قطعا تمدید می‌کنیم.

 

جشنی با بیان اینکه سوژه اصلی این نمایش از حدیث امام رضا(علیه‌السلام) نشأت گرفته است، گفت: امام رضا(علیه‌السلام) در این حدیث می‌فرماید: «دوست هرکس عقل او و دشمن هرکس جهل اوست».

وی با بیان اینکه این نمایش، یک نمایش سورئال است، یادآور شد: محمود فلاح این داستان را به نگارش درآورده است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار