142088
۰۵ اسفند ۱۳۹۶

کتاب تصویرسازی کودک رویای رنگی در سنندج رونمایی شد

کتاب تصویرسازی کودک و استعدادیابی کودکان رویای رنگی به همت نگین وکیلی از هنرمندان حوزه گرافیک کردستان که دربردارنده آثار هنرجویان این هنرمند است به مناسبت روز زبان مادری در سنندج رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، نگین وکیلی، مولف کتاب رویای رنگی در آیین رونمایی از این کتاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همواره در صدد جمع آوری گزیده اثار هنرجویان تحت آموزش خود در طول سالها تدریس بودم و به انتشار انها در مجموعه واحد می اندیشیدم.

وی تجربه های موفق هنر جویان خود را عامل چاپ این کتاب عنوان کرد و افزود: ثبت آثار هنرجویانم در گنجینه ماندگار هدف اصلی از چاپ این کتاب بود که این کتاب دربردارنده آثار ۲۵ نفر از هنرجویان چهار ساله تا ۱۲سال است.

این هنرمند جوان با اشاره به محتوای این کتاب ابراز کرد: تصویرسازی های کتاب به دوبخش تقسیم شده است که تعدادی از تصاویر دارای شعر کوتاه کودکان است و دیگر اثار بدون شعر قدرت بصری  و اجرای تکنیک گرافیگ دستی را به نمایش می گذارد.

مدیر موسسه رویای رنگی سنندج ادامه داد: تصاویر و بیوگرافی هنرمندان کوچک در این کتاب در کنار آثار آنها آمده است که هدف از عکاسی انها با لباس کردی نمایش اصالت این گنجینه به عنوان فرهنگی غنی و حفظ و نگهداری این میراث توسط کودکان و نسلهای اینده بوده است.

وکیلی، توجه به توانمندی تصویرسازان کودک و نوجوان و راه یافتن انها به جامعه هنری از دیگر اهداف چاپ این کتاب برشمرد و عنوان کرد: امیدوارم این کتاب مورد استقبال شاعران و نویسندگان و مراکز داخل و خارج کشور قرار گیرد.

کتاب رویای رنگی دومین کتاب نگین وکیلی و اولین کتاب تخصصی وی در حوزه تصویر سازی کودک است که در ۲ هزار جلد و توسط انتشارات ئالای به چاپ رسیده است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار