141454
۰۲ اسفند ۱۳۹۶

شرکت ۳۶۵ تیم دانش‌آموزان بجنوردی در جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت : ۳۶۵ تیم دانش‌آموزان بجنورد در مرحله شهرستانی جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس ، بهروز فرجامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت : مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در عناوین و محورهای فعّاليّت های آزمايشگاهی با 75 تیم، زبان و ادبیات فارسی135 تیم، پژوهش 46 تیم، دست سازه ها 65 تیم، زبان انگلیسی 44 تیم و بازارچه های دانش آموزی ویژه دانش آموزان متوسطه اول در شهرستان بجنورد در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات از 25 بهمن آغاز شده و تا نیمه دوم اسفند ادامه دارد، افزود : سطوح این جشنواره پنج سطح مدرسه، منطقه ای، استان و كشور است.

فرجامی گفت : دانش آموزان در سطح مدرسه با سرپرستی و راهنمایی معلمان در زمینه‌ی محورهای ارائه شده اقدام به فعّاليّت های مطالعاتی، تحقيقاتی، پژوهشی می کنند؛ سپس آثار ارائه شده مورد ارزيابی، قضاوت و داوری قرار و تیم های برتر به مراحل بعدی معرفی می شوند.

 

وی ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمينه پژوهش و شيوه ی كشف و حلّ خلاقانه ی مسائل و فرصت آفرينی برای رشد و شکوفايی استعدادها و خلاقيت های دانش آموزان را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار