موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1397
۲۵ مرداد ۱۳۹۵

بازگشت فیتیله‌ای‌ها به آنتن

در حال حاضر فیتیله ای ها در تلاشند که با آغاز فصل پاییز برنامه‌ جدیدشان را راهی یکی از آنتن‌های تلویزیون کنند.

به گزارش کودک پرس   علیرضا آقایی اظهار کرد: دو طرح را برای شبکه‌های یک و دو سیما فرستاده‌ایم که هر دو تایید شده‌اند و منوط به اینکه شرایط تولید در کدام شبکه فراهم شود، مراحل تولید را آغاز می‌کنیم. تلاشمان بر این است که بتوانیم با آغاز فصل پاییز برنامه‌مان را راهی یکی از  آنتن‌های تلویزیونی کنیم.

او یادآور شد که «قطعاً ساختار طرح‌های پیشنهادی‌مان برای ادامه برنامه «فیتیله» منطبق بر همان ساختارهای قبلی نیست، ولی با همان سبک و سیاق خواهد بود.»

آقایی همچنین با اشاره به برنامه‌ای که قرار بود برای شبکه مجازی کودک با عنوان «چشمک» طراحی و تولید کنند، اظهار کرد: طرح‌مان‌ در فضای مجازی نیز به صورت آزمایشی نزدیک به دو ماه است که رونمایی شده است. این طرح به نام «چمشک» به دو صورت اپلیکیشن و سایت در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه «چشمک» به صورت شبکه‌ای فراگیر است که مجموعه گروه‌های کودک در آن تولید برنامه دارند، گفت: در کنار برنامه‌های تولیدی گروه‌های مختلف کودک، انیمیشن‌هایی نیز در این برنامه فضای مجازی ارائه می‌شود. ساختار برنامه‌ هم به این صورت است که هر هفته برنامه‌های جدید گروه‌های مختلف کودک به‌روزرسانی می‌شوند.

آقایی با بیان اینکه به‌زودی این طرح به صورت رسمی رونمایی می‌شود، یادآور شد: بازخوردهایی که تاکنون در فاز آزمایشی از سوی مخاطبان داشته‌ایم، خیلی خوب و بیشتر از برآوردهای ما بوده است.

«چشمک» چندی پیش در روز ولادت حضرت علی (ع) رونمایی شد و در حال حاضر در دسترس مخاطبان است.

 

 

منبع:   ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار