139513
۲۱ بهمن ۱۳۹۶

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از سوی مؤسسه معراج برپا شد

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج شهرستان بجنورد برپا شد.

به گزارش کودک پرس ، الهام میردادماد، مدیر مؤسسه معراج گفت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از طرف سازمان تبليغات اسلامي با همكاری كميته قرآنی دهه فجر در استان خراسان شمالی برگزار شد. بسيار خوشحالیم كه طبق سنوات گذشته مجری برگزاری جشنواره قرآنی كودک و نوجوان بوده‌ايم.

وی ادامه داد: افتتاحيه جشنواره قرآنی كودک و نوجوان روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ماه در مكان دارالقرآن عترت خراسان شمالي انجام شد كه آمار شركت‌كنندگان رضايت بخش بوده است.
ميرداماد ادامه داد: تعداد شركت‌كنندگان جشنواره قرآنی كودک و نوجوان در رشته نقاشی ۱۵۰ نفر، حفظ ۲۰۰ نفر، ترتيل ۵۱ نفر، خوشنويسی ۱۰ نفر، مقاله يک نفر بود.

مدیر مؤسسه بیان کرد: در جشنواره قرآنی كودک و نوجوان به ۵۰ نفر از برترین‌ها جوايزی اهداء شد و همچنين به افرادی كه در افتتاحيه و آزمون شركت كرده بودند، به قید قرعه جوایزی داده شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که در فرهنگسرای شهروند برگزار شد، از فعالان و مربیان قرآنی این مؤسسه خانم‌ها پورحسين، لركی، اژدری و از مسئولان، معاونين مدارس و مديران خانه قرآن‌ها و مؤسساتی كه در این جشنواره همکاری داشتند، تقدیر به عمل آمد.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار