138831
۱۸ بهمن ۱۳۹۶
درششمین روز ازدهه مبارکه فجر انجام شد؛

تجلیل از برترین‌های قرآنی کودک و نوجوان در تایباد

درششمین روز ازدهه مبارک فجر جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و تقدیراز ستارگان قرآنی دانش‌آموزان تایباد برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، شب گذشته طی مراسمی با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها، برترین‌های دانش‌آموزی قرآنی تایباد و در ششمین روز از دهه مبارکه فجر و در محل حسینیه ثارالله جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و تقدیر از ستارگان قرآنی دانش‌آموزان تایباد در مسابقات حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن کریم و احکام و نهج‌البلاغه حائز رتبه‌های برتر شده بودند با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در این مراسم گفت: اعتلای فرهنگ غنی قرآنی از اهداف مهم آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین علی‌اصغر علیپور اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف دارای برکات عظیمی بوده چون برگرفته از فرهنگ غنی قرآن و آموزه‌های اسلام و سیره و روش بزرگان دین و ائمه اطهار(علیهم‌السلام) است.

وی ادامه داد: شهادت درراه خدا، ایثار و از خودگذشتگی، جانفشانی در راه آرمان‌های اسلام عزیز از آموزه‌های بزرگ قرآنی است.

فرماندار شهرستان مرزی تایباد نیز در این مراسم اظهار داشت: باید همه برای تامین سعادت دنیا و آخرت خود تدبر در آیات نورانی کلام وحی داشته باشند.

حسین شرافتی ادامه داد: در دهه چهارم عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمن با انواع ترفندها و توطئه‌ها با استفاده از فضای مجازی به دنبال جداسازی ما از قرآن است چون می‌داند که رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی اتکای به قرآن است.
وی با اشاره به توطئه‌های زیاد دشمنان برعیله جوانان و نوجوانان، دختران و پسران ایران اسلامی افزود: چرا دشمن تمام تلاش خود را روی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به‌کاربسته تا آنان را از مسیر اسلام و قرآن عظیم‌الشان خارج سازد، چون امر تعلیم و تربیت در این مراکز انجام می‌شود.

درپایان این مراسم از برترین‌های قرآن، احکام و نهج‌البلاغه تجلیل شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار