137897
۱۴ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان خبر داد؛

شرکت ۳۰۰ هزار دانش‌آموز لرستانی در طرح نوجوان سالم/ اولین کنگره شعر انقلاب در استان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان از شرکت ۳۰۰ هزار دانش‌آموز این استان در طرح نوجوان سالم خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، خدانظر دریکوند در مراسم نمادین زنگ انقلاب که با حضور مسئولان در دبیرستان دخترانه صدیقه کبری این شهر برگزار شد، بیان کرد: امروز آغاز چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حال جشن گرفتن هستیم و یکی از اهداف جمهوری اسلامی، تقویت حس خودباوری و اعتمادبه‌نفس در نیروی انسانی و سرمایه انسانی است.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حس خودباوری را تقویت کرده و این راستا یکی از وظایف آموزش‌وپرورش تقویت این حس در میان قشر جوان جامعه است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: آموزش‌وپرورش تلاش می‌کند که اعتماد به نفس و خودباوری را در نسل جوان افزایش دهد و بر همین اساس طرح‌های مختلفی در حال انجام است.

 

دریکوند اظهار داشت: در جشنواره نوجوان سالم حدود 300 هزار دانش‌آموز لرستانی شرکت کرده و همچنین در مسابقات قرآنی نیز حدود 170 هزار دانش‌آموز حضور داشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به حضور 60 هزار دانش‌آموز لرستانی در مسابقات فرهنگی و هنری استان، افزود: همچنین در جشنواره نوجوان خوارزمی شاهد حضور 72 هزار دانش‌آموز در پایه متوسطه اول هستیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی نسل جوان را تهدید می‌کند طرح پیشگیری از این آسیب‌ها در تعامل با سایر ادارات در حال اجرا بوده و حدود 124 هزار دانش‌آموز تحت پوش این طرح هستند.

 

دریکوند در ادامه با اشاره به اینکه اولین کنگره شعر انقلاب با موضوع انقلاب و ایام فاطمیه میان دانش‌آموزان و فرهنگیان در 18 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، افزود: همچنین جشنواره شهید حججی برای دانش‌آموزان پایه متوسطه دوم باهدف آشنایی با ابعاد شخصیتی این شهید برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای تقویت حس خودباوری و اعتمادبه‌نفس در نسل جوان به کار گرفته چرا که برای به ثمر رساندن این انقلاب هزاران شهید را تقدیم این انقلاب کرده‌ایم.

 

این مسئول افزود: در این مسیر قطعاً آسیب‌هایی وجود دارد که امیدواریم با همدلی و هم‌اندیشی شاهد کاهش آن‌ها باشیم.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار