137678
۱۲ بهمن ۱۳۹۶

هشتمین جشنواره فیلم فجر نصف‌جهان همراه با اکران منتخبان جشنواره فیلم کودک+ جدول

هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در حالی برگزار می‌شود که فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان نیز همزمان اکران می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، بهار سینمای ایران همزمان با سی و نهمین بهار آزادی در سراسر کشور در حال برگزاری است و در اصفهان نیز علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری که در سطح شهر در حال برگزاری است، هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز با اکران 14 فیلم سودای سیمرغ جشنواره سی‌وششم برگزار می‌شود.

سینما سپاهان و فلسطین اصفهان به عنوان 2 فضای میزبان جشنواره فیلم فجر در اصفهان در نظر گرفته شده که علاوه بر اکران 14 فیلم جشنواره فجر، 5 فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان را نیز اکران می‌کند.

 

برنامه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از روز شنبه 14 بهمن‌ماه آغاز می‌شود که در بخش فیلم کودک و نوجوان “دنیای کیف‌ها” به کارگردانی حمید نخعی، “قهرمانان کوچک” ساخته حسین قناعت، “فیلشاه” ساخته هادی محمدیان، “دزد و پری” به کارگردانی حسین قناعت و شکلاتی” ساخته سهیل موفق اکران می‌شود.

 

لیست فیلم‌های جشنواره فجر در اصفهان شامل تنگه “تنگه ابوغریب” به کارگردانی بهرام توکلی، “سرو زیر آب” به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، “عرق سرد” به‌کارگردانی سهیل بیرقی، “مصادره” به کارگردانی مهران احمدی، “لاتاری” به کارگردانی محمدحسین مهدویان است.

همچنین فیلم “اتاق تاریک” به‌کارگردانی روح‌الله حجازی، جشن دلتنگی، “کامیون” به‌کارگردانی کامبیوزیا پرتو، “هایلایت” به کارگردانی اصغر نعمیتی، ” شعله‌ور” به کارگردانی حمید نعمت‌الله، انیمیشن “فیلشاه” به هادی محمدیان، بانو قدس ایران، “به وقت شام” به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و “جهنم” به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی در اصفهان اکران می‌شود.

 

 

پیش‌فروش اینترنتی بلیط فیلم‌های جشنواره از هم‌اکنون آغاز شده است و فیلم‌های کودک و نوجوان بلیط فروشی ندارد.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار