137498
۱۱ بهمن ۱۳۹۶

فیلم های بخش کودک و نوجوان جشنواره فجر فرصتی بی بدیل برای آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی حضور ٥ فیلم از بخش کودک و نوجوان جشنواره فجر برای اکران در بجنورد را فرصتی بی‌بدیل برای آموزش و پرورش دانست.

به گزارش کودک پرس ، براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: میزبانی بجنورد برای اکران ١٦ فیلم از جشنواره فجر امسال باعث خرسندی و حضور فیلم های بخش کودک و نوجوان فرصتی بی بدیل برای آموزش و پرورش است.

حاتمی تصریح کرد: ابزار تأثیرگذار فیلم و هنر سینما به ‌عنوان وسیله‌ای مؤثردر خدمت آموزش و رسانه‌ای پویا در مسیر تربیت و تعلیم نسل آینده‌ ساز ایران اسلامی است.

وی با اشاره به قدرت رسانه به ویژه رسانه‌های تصویری و فیلم، تاکید کرد: مدیران مدارس و همکاران فرهنگی زمینه های لازم به منظور حضور دانش آموزان در این جشنواره را فراهم آورند.

 

حاتمی عنوان کرد: همچنین با دعوت از خانواده ها و اولیای این دانش آموزان نیز باید زمینه حضور آنان و بهره مندی از فیلم های جشنواره فجر را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: به طور قطع اثر یک کار هنری بر روح و جان دانش آموزان ماندگار خواهد شد و برگزاری این جشنواره در بجنورد را به فال نیک می گیریم.

حاتمی با اشاره به اینکه ٥ فیلم این جشنواره برای اکران در بجنورد از بخش کودک و نوجوان انتخاب شده است، گفت: این امر نشان از نگاه ویژه به این قشر دارد چرا که به هر میزان برای کودکان و فرزندان ما خوراک فرهنگی تولید شود، در آینده جامعه از آسیب های اجتماعی مصون خواهد شد.

 

وی همچنین به مجموعه تحت مدیریت خود از جمله معاونان ابتدایی و پرورشی خود تاکید کرد: به حضور دانش آموزان برای تماشای فیلم های فاخر جشنواره فیلم فجر توجه ویژه قائل شوند.

گفتنی است؛ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی با اکران ١٦ فیلم فاخر این دوره از جشنواره از ١٤ بهمن ماه جاری آغاز و تا ٢٢ همین ماه در بجنورد ادامه دارد.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار