موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
137375
۱۰ بهمن ۱۳۹۶

تقدیر کشوری از کتاب ‘شکوفه‌های انار’ کانون پرورش فکری زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کتاب شعر کودک با عنوان ‘شکوفه‌های انار’ چاپ شده در این کانون، در آئین اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش کودک پرس ، نقی صالحی افزود: این تقدیر در بخش شعر کودک و نوجوان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه سال 96 این کانون موفقیت های خوبی در عرصه های فرهنگی و هنری کسب کرده است، اظهار کرد: همچنین در بیستمین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی بهمن امسال در تهران 2 نفر از اعضای کانون در بخش ‘مقاله نویسی’ برگزیده و تندیس جشنواره بین المللی قصه گویی را دریافت کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان زنجان با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری از آثار فرهنگی بومی، خاطرنشان کرد: در این راستا جلد دوم کتاب ‘ برگزیده ی قصه های محلی زنجان’ که داستان های محلی و قدیمی استان را به عنوان هویت فرهنگی منطقه عنوان می کند، به چاپ رسید.

صالحی افزود: این کتاب همزمان با 2 زبان آذری و فارسی به چاپ رسیده و بازگو کننده داستان اسطوره‌ها، آرزوها و واقعیت‌های زندگی ساده و بی تکلف مردمان است.

از مهمترین فعالیت های این کانون در سال 96 افتتاح دومین کتابخانه سایر شهری در زنجان و اهدای 13 هزار جلد کتاب به مدارس زنجان در قالب کتابخانه درون مدرسه ای برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار