137245
۱۰ بهمن ۱۳۹۶
دبیر جشنواره قرآنی گل های محمدی و فاطمی استان مرکزی:

۷۰۰۰ کودک و نوجوان درچهارمین جشنواره قرآنی استان مرکزی شرکت کردند

دبیر چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و فاطمی(سلام‌الله علیها) استان مرکزی از شرکت هفت هزار و ۷۴۶کودک و نوجوان در چهارمین دوره از این جشنواره و افزایش تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال قبل خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا شفیعی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره قرآنی گل های محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و گل های فاطمی(سلام‌الله علیها) استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در این  جشنواره هفت هزار و ۷۴۶ کودک و نوجوان شرکت کردند و مهمترین بخش حضور در این جشنواره، بخش کودک و نوجوان در رشته حفظ بود.

دبیر چهارمین جشنواره قرآنی گل های محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و فاطمی(سلام‌الله علیها) استان مرکزی ادامه داد: در این جشنواره دو هزار و ۴۳۶ نفر از کودکان و نوجوانان شرکت کننده حافظ قرآن بودند و این حافظان در رشته های مختلف قرآنی رقابت کردند، در رشته هنری هم چهار هزار اثر هنری با مضامین قرآنی ارائه شده است.

شفیعی بیان کرد: این جشنواره نمونه جدیدی از آموزش، مسابقه و رقابت در فضای شاد و جذاب در عرصه فعالیت های قرآنی است و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اهداف اینگونه جشنواره ها است.

دبیر چهارمین جشنواره قرآنی گل های محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و فاطمی(سلام‌الله علیها) استان مرکزی خاطرنشان ساخت: همکاری مدیران و دستگاه ها در اجرای این جشنواره قرآنی اثبات کرد که مدیران استان مرکزی در عرصه انجام فعالیت های قرآنی همانند دیگر برنامه ها همگام، همراه و منسجم هستند.

وی یادآور شد: با استفاده از ظرفیت مردمی در استان توانستیم طی چهار سال فعالیت های قرآنی را با عنوان جشنواره به خوبی در بین خانواده ها گسترش دهیم که ثمره این شجره طیبه حضور گسترده کودکان و نوجوانان در چنین برنامه های قرآنی است.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار