137171
۰۹ بهمن ۱۳۹۶

برنامه‌های کانون پرورش فکری مهاباد به مناسبت دهه فجر

برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در شهرستان مهاباد تعیین شد.

به گزارش کودک پرس ، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 مهاباد گفت: با همکاری مربیان و کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در این شهرستان ، برنامه ریزی ها برای برپایی نمایشگاه و کارگاه صنایع دستی از جمله سفالگری و عروسک سازی اعضای کانون شماره 2 انجام شده است.

نصرتی ضمن اشاره به مراسم تقدیر از موفقیت های چشمگیر اعضا کانون شماره 2 در سطح بین الملل افزود: از اعضای برتر کانون در سطح شهرستانی ،استانی ،کشوری نیز با حضور مسئولین شهرستانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

 

دهه فجر فرصتی برای زنده نگه داشتن رسوم کهن کردی و جهت دهی به استعدادهای کودکان

 

مسئول کانون پرورش فکری شماره 2 مهاباد ادامه داد:در فراخوانی از اعضای کانون دعوت شده تا با همکاری مادر بزرگ و پدربزرگ خود عروسک هایی با لباس کردی و پوشش بومی محلی برای نمایشگاه صنایع دستی کانون درست کنند.

نصرتی ضمن بیان اهمیت سرگرمی های کهن کودکانه در پرورش استعدادهای آنها ادامه داد: ساخت عروسک های با پوشش دیرینه کردی و برگزاری مسابقات بومی محلی در ایام دهه فجر فرصتی است تا اعضا ی کانون با بازی های که صمیمیت، همدلی و مسئولیت پذیری را ترویج می دهند بیشتر آشنا شوند.

 

دعوت از مدارس سطح شهر با همکاری آموزش و پرورش به منظور بازدید از نمایشگاه آثار هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 ،از دیگر برنامه های کانون برای ایام دهه فجر است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار