137075
۰۹ بهمن ۱۳۹۶

کانون پرورش فکری آذربایجان غربی مجری ۷۰۰ ویژه برنامه در دهه فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۷۰۰ ویژه ‌برنامه با ۲۲ عنوان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مراکز کانون این استان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، جواد زاهدی افزود: سخنرانی و قصه گویی با هدف پژوهش و مطالعه کودکان و نوجوانان پیرامون زندگی و وصیت نامه شهدای انقلاب، نمایش اهمیت پرچم و هویت بخشی آن به مملکت و پرواز بادبادک ها به مناسبت سی و نهمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از جمله این ویژ] برنامه هاست.
وی اضافه کرد: کارگاه‌های کاردستی و کتاب‌ سازی و فروش آن در نمایشگاه آثار دستی با هدف کمک به کودکان بیمار، جشنواره های بومی و محلی با اجرای 74 بازی محلی و چهار بازی فکری، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری کارگاه قصه گویی، اجرای نمایش عروسکی و معرفی ایام دهه فجر از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در دهه فجر به شمار می رود.

زاهدی بیان کرد: معرفی وقایع انقلاب، مشارکت در ویژه برنامه زنگ انقلاب در مدارس و برگزاری ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن نیز جزو اهم برنامه های اجرایی این کانون در این ایام است.
وی با اشاره به برگزاری همایش ‘کبوتر کوچه ما’ برای سومین سال متوالی، گفت: در این همایش کودکان و نوجوانان نسبت به معرفی شهدای محله و مدارس خود و پژوهش و مطالعه پیرامون زندگی و وصیت نامه شهدایی که نامشان بر روی کوچه یا مدارس آنان گذاشته شده است، اقدام می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: حرکت در جهت ماندگار کردن شیرینی جشن های این ایام در ذهن کودکان و آگاهی بخشی در خصوص آرمان های انقلاب اسلامی از اهداف کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی دارای 33 مرکز ثابت، سیار و پستی در ارومیه و شهرستان ها با بیش از 62 هزار نفر عضو است.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار