135868
۰۲ بهمن ۱۳۹۶
همزمان با دهه فجر؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در این ایام الله مجمع قاریان و انجمن خیرانی قرآنی استان آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام احمد رضایی در دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: امسال در دهه فجر جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در 13 رشته برگزار می‌شود.

 

وی تاکید کرد: ایجاد بستر مناسب برای فراگیری مفاهیم قرآنی، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به فعالیت در عرصه‌های قرآنی، فراهم آوردن شرایط انس کودک و نوجوان با قرآن و شناسایی استعدادهای قرآنی در بین کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه جنبش قرآنی در سطح استان برگزار خواهیم کرد، افزود: در دهه فجر مجمع قاریان استان و انجمن خیرانی قرآنی آغاز به کار می‌کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزشیار قرآن ویژه طلاب و روحانیون خبر داد و ادامه داد: جشنواره قرآنی خانواده‌ها، برگزاری گفتمان‌های دینی، اعزام مبلغ به مناطق تلفیقی و برگزاری گفتمان دینی در مدارس از دیگر برنامه های این سازمان برای دهه فجر امسال است.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها همایش فاطمیون در سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: همچنین ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان  برگزار می شود.

 

وی از برگزاری کنکره شعر اهل بیت علیه السلام در 16 اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در کنگره می‌توانند آثار خود تا 26 بهمن ماه به دبیرخانه کنگره واقع در تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی و در شهرستان‌ها به ادارات شهرستان ارسال کنند.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار