133066
۱۹ دی ۱۳۹۶

نشست هماهنگی «جشنواره قرآنی کودک و نوجوان» در همدان برگزار می‌شود

نشست هماهنگی جشنواره قرآنی کودک و نوجوان دهه فجر شهرستان همدان، برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت همدان ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر عصر امروز، ۱۸ دی‌ماه، ساعت ۱۳ در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه فوق به منظور هماهنگی بیشتر در رابطه با بحث برپایی جشنواره قرآنی کودک و نوجوان طی ایام دهه فجر در شهر همدان است، تصریح کرد: طرح‌های قرآنی ایام دهه فجر با تأمین اعتبار از سوی اتحادیه و اداره امور قرآنی تبلیغات استان به مؤسسات و خانه‌های قرآنی واگذار می‌شود.

سعیدی‌شکوه با اشاره به حضور ۱۵ مدیر مؤسسه و خانه‌های قرانی شهر همدان، عنوان کرد: در شهرستان‌های استان نیز طرح‌ها به مؤسسات و خانه‌های قرآنی واگذرا می‌شود تا طی ایام دهه فجر بیشتر از ظرفیت این تشکل‌های مردمی استفاده شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت همدان بیان کرد: اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآن استان، کارشناسان امور قرآنی و رضا فرهادی، رئیس اداره امور قرآنی استان از جمله حاضران در این جلسه هستند.

وی گفت: طی جشنواره قرآنی کودک و نوجوان رقابت در رشته‌های قرائت قرآن و حفظ قرآن و نقاشی و خطاطی انجام می‌شود و سپس از برگزیدگان با اهدای هدایا تجلیل می‌شود و به مؤسسات و خانه‌های قرآن که توانستند این طرح را به خوبی اجرا کنند، به صوت ویژه جوایزی اهدا می‌شود.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار