132832
۱۸ دی ۱۳۹۶

دوره تربیت مربی نماز در قزوین برگزار شد

با حضور ۱۸۰ نفر از مربیان قرآن، فعالان کانون‌های مساجد و معلمان مقطع ابتدایی، دوره تربیت مربی کودک در حوزه نماز در قزوین برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در دوره تربیت مربی کودک در حوزه نماز که در سالن اجتماعات قائم شهرداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره این است که بتوانیم زمینه تربیتی را فراهم کنیم تا فرزندان مان به نحو شایسته ارتباط عمیقی را با بحث نماز داشته باشند.

حجت الاسلام علی رمضانی ادامه داد: ما در ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به این نتیجه رسیدایم که برگزاری این دوره ها ضروری بوده و نیاز جامعه است و این امر هم بخشی وظیفه ما، بخشی وظیفه شما و بخشی هم وظیفه خانواده ها است.

وی اضافه کرد: امروز زمینه این مهم فراهم شده است و کتاب های متعددی هم در حوزه نماز معرفی می شود و ان شاالله برگزاری این برنامه ها موجب شود تا به سوالاتی که در این حوزه وجود دارد پاسخ داده شود و در نهایت ارتباط موثر فرزندان با نماز و تعالی آنها را داشته باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: رسیدن به این هدف زمانی محقق می شود که همه کنار هم قرار گرفته و برای توسعه فرهنگی و دینی جامعه تلاش کنیم و ان شاالله اینگونه جلسات هم در رسیدن به این هدف مفید واقع شوند.

وی خاطر نشان کرد: ان شاالله در آینده این دوره را موثرتر و پربارتر برگزار کنیم و اگر همه اهتمام جدی داشته باشیم و از اندوخته ها در عمل استفاده کنیم  تحولات خوبی را در بحث نماز شاهد خواهیم بود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار