132409
۱۷ دی ۱۳۹۶

زوار: سه سهمیه را می‌خواهیم

تمرینات هوگوپوشان نوجوان برای پیکارهای قهرمانی نوجوانان جهان و انتخابی المپیک با از ۲۳ دی ماه با حضور ۲۹ تکواندوکار شروع می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا زوار سرمربی نوجوانان می گوید : « برنامه اردوها مشخص است و تمام سعی موفقیت تیم درانتخابی المپیک نوجوانان است . بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور اردونشینان با هماهنگی فدراسیون بعد از پایان امتحانات اردوها را شروع می کنیم ، از پنج وزن حاضر در رقابت‌های المپیک نوجوانان هر تیم می‌تواند سه تکواندوکار در سه وزن اعزام کند که کادر فنی برحسب توانایی تکواندوکاران آنها را انتخاب می‌کند . ما سهمیه هر سه وزن را می خواهیم.»

او با اشاره به اردوهای برون مرزی ادامه می دهد : « اگر زمان و شرایط تحصیلی هوگوپوشان اجازه دهد و تورنمنت‌های خوب برون مرزی ، داشته باشیم ، تیم ر به این مسابقات می بریم تا بازی‌های تدارکاتی باشد . فدراسیون چراغ سبز نشان داده و دراین باره مشکلی نداریم.»
او به انتخاب اردونشینان قبل از کادرفنی اشاره می کند: « هنوز مدیر فنی تیم نوجوانان هستم . در همه مسابقاتی که برگزارشد کنار تکواندوکاران بودم و عملکرد آنها را زیرنظر داشتم ، با این شرایط با روند کار و ضعف و قوت نوجوانان غریبه نیستم . همه تکواندوکاران دعوت شده‌ را می شناسم و بدون شک با تمرینات خوب، نتایج خوبی هم می گیریم .»

زوار درباره رقبای نوجوانان می گوید : « رقابتهای نوجوانان همیشه سطح فنی بالایی داشته و نمی توان از تیم خاصی نام برد. نوجوانان ما باید بدون توجه به نام حریفان تنها برای پیروزی روی شیاپ چانگ بروند . در این رده سنی اکثر کشورها به دلیل سرمایه کذاری خوب حریف اصلی ما محسوب می شوند از کره جنوبی تا اردن ، تایلند ، ویتنام و … ، به هرحال درانتخابی المپیک رقابت سختی داریم و بچه ها برای سهمیه باید تلاش کنند.»

سرمربی نوجوانان گریزی به دوره های قبل نوجوانان جهان می زند : « با بررسی نتایج دوره های قبل ، می‌بینم که چند کشور به سرعت در حال پیشرفت هستند و بقیه نیز به شدت در حال فعالیت هستند تا به سطح اول تکواندوی جهان برسند . ما باید سرمایه گذاری روی نوجوانان را جدی بگیریم چرا که در رده سنی پایه اگر نتیجه نگیریم در تیم ملی به مشکل بر می‌خوریم.»

 

 

منبع: خبر ورزشی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار